Podrška na zahtjev
Često nam se javljaju korisnici koji su sami na eBayu ili AliExpressu naručili određene proizvode i zatim nisu dobili plaćene proizvode, dobili su oštećene ili drugačije opisane proizvode. Tada traže kontakt broj ili email na koji se mogu obratiti eBayu odnosno AliExpressu vezano za problem dobivenih proizvoda - i tu stanu.
eBay odnosno AliExpress u Hrvatskoj nema kontakt broj niti email adresu na koju se korisnici sami mogu obratiti i zatražiti povrat novaca ili zamjenu za drugi proizvod. Takvim korisnicima rado izlazimo ususret i nudimo da pristupe našem programu "Podrška na zahtjev*".
Što je Podrška na zahtjev*?
Riječ je o specijalnoj usluzi koju nudimo korisnicima koji nisu naručivali na eBayu ili AliExpressu putem našeg posredništva a nakon plaćanja proizvoda su shvatili kako sami ne mogu riješiti nastali problem s prodavačem.
Tada u postupak se uključujemo mi i preko korisničkog računa korisnika odradimo postupke koji su potrebni kako bi korisnik ostvario pravo na povrat sredstava ili obavimo uslugu savjetovanja - ono što je moguće.
Koliko to košta?
Ovu uslugu plaćanje po važećem cjeniku te se ista obračuna po radnom satu. Ako želite ovu uslugu, molimo ispunite obrazac u nastavku.