Podrška na zahtjev
Često nam se javljaju korisnici koji su sami na eBayu ili AliExpressu naručili određene proizvode i zatim nisu dobili plaćene proizvode, dobili su oštećene ili drugačije opisane proizvode. Tada traže kontakt broj ili email na koji se mogu obratiti eBayu odnosno AliExpressu vezano za problem dobivenih proizvoda - i tu stanu.
eBay odnosno AliExpress u BiH nema kontakt broj niti email adresu na koju se korisnici sami mogu obratiti i zatražiti povrat novaca ili zamjenu za drugi proizvod. Takvim korisnicima rado izlazimo ususret i nudimo da pristupe našem programu "Podrška na zahtjev*".
Što je Podrška na zahtjev*?
Riječ je o specijalnoj usluzi koju nudimo korisnicima koji nisu naručivali na eBayu ili AliExpressu putem našeg posredništva a nakon plaćanja proizvoda su shvatili kako sami ne mogu riješiti nastali problem s prodavačem.
Tada u postupak se uključujemo mi i preko korisničkog računa korisnika odradimo postupke koji su potrebni kako bi korisnik ostvario pravo na povrat sredstava ili zamjenu za drugi proizvod - ono što je korisniku draže.
Koliko to košta?
Ovu uslugu plaćanje u obliku provizije kao da ste proizvode naručivali našim posredništvom. Tako, plaćate jednako kao da ste naš korisnik od početka.
Više o ovoj usluzi, cijenama i samom postupku molimo Vas kontaktirajte naš korisnički centar.